Storing of iets - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu Storing of iets - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu

Storing of iets

Blijf op de hoogte en volg Hester

05 Juli 2016 | Canada, Chilliwack

Nee geen storing in mijn hoofd, maar in verband met een bepaalde storing bij de site gaat het niet helemaal goed met de verslagen. Vandaar dat ik door middel van dit berichtje probeer of het al weer goed zit bij mijn verslag. Zo niet dan kom ik er ook achter.

Niet erg veel meegemaakt dit weekend. Zondag zijn we aan het schapenvangen geweest. Moniek en Petra gaan weer meedoen aan de 4H. De komende maand gaan ze zorgen dat de lammen tam worden, naar hun luisteren en er goed uit zien. Hele klus om ze te vangen, maar het is gelukt!
Vandaag ben ik begonnen bij mijn job voor de komende 3 maanden @chickenfarm. Vooral rond gekeken, meegekeken en het een en ander zelf gedaan want vanaf aanstaande vrijdag moet ik het allemaal zelf doen. Het meisje wat het nu doet is donderdag voor het laatst en daarna zal ik het zelf moeten doen. 7 dagen per week voor de kippetjes zorgen. Smorgens een paar uur en dan aan het eind van de middag nog even terugkomen voor een kleine check voor de nacht.

Kort verhaaltje deze keer, niet veel meegemaakt maar ik wil graag even weten of hij het nu wel weer doet.

  • 05 Juli 2016 - 14:32

    Micha:

    Haha altijd met kippentjes bezig

  • 06 Juli 2016 - 14:16

    Eef:

    hi Hester,

    Hoe gaat het met je? Jullie hebben met elkaar een fantastische reis achter de rug. En nu dus Kippetjes verzorgen. Leuk toch..! Je moeder is nu aan het trainen wat ziet ze er goed uit. Top hoor Petje af.

    succes met je kippetjes..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 03 April 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 4200

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 20 Mei 2017

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: