Mijn eerste dagen in Chilliwack - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Chilliwack - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Chilliwack

Blijf op de hoogte en volg Hester

26 Mei 2016 | Canada, Chilliwack

Na mijn aankomst en mijn eerste verhaal met sateprikkers tussen de ogen heb ik redelijk geslapen. Beetje onrustig maar wat wil je in een 1 persoonsbed en een kleine jetlag. De komende tijd slaap ik nog bij Bram en Sandra in huis, de barn wordt voor de bruiloft nog vrij gehouden.
Zondag ochtend toen ik weer wakker werd was ik er klaar mee en ben ik mijn bed uit gegaan, toen ik op de klok keek bleek het toch zowaar al bijna 10 uur te zijn en was iedereen vertrokken naar de kerk. Rustig aan opgestart met een douche en een ontbijtje. Voor de rest was de zondag zoals de zondag altijd voor mij is: vooral niet te veel doen, van je bed naar de bank en van de bank terug naar je bed. Tussendoor samen met Dick wel netflix aangezet en voor we het door hadden waren we zomaar al weer 9 afleveringen verder.
00.35, bed tijd, want anders kom ik nooit van die jetlag af.
Maandag was het hier Victoria day, vraag mij niet precies wat het inhoud, vooral een extra vrije dag ben ik achter. Met Sandra ben ik naar Linda haar huis toe gegaan en heb ik daar de rest van de dag rondgebracht.
Dinsdag op zich een vrij relaxte dag, savonds met Sandra rondje gereden en nog een wandeling gemaakt langs de rivier. Na zulke relaxte dagen ben ik wel aardig uitgerust en erg veel slaap had ik niet meer. Tijd voor een dagje meer doen, dus toen ik wakker werd woensdag zag ik Bram buiten aan het werk en ben ik hem gaan helpen. Het was mooi weer en het was lekker om buiten te zijn.
Woensdag middag zijn we naar town gegaan om wat dingen voor mij te regelen. Een canadees telefoon nummer heb ik inmiddels, bij de bank was het iets lastiger. Volgens Bram zijn het allemaal mutsen die daar werken en dus moet ik maandag nog een keer terug komen en hopelijk lukt het dan wel om mijn rekening te openen. Ook heb ik een proefritje gedaan in een auto, we hebben ons rot gelachen want het is een 7 persoonsauto. Ruimte genoeg voor de hele familie. Ik hoop vandaag terug gebeld te worden door de verkoper want er zijn nog een paar dingetjes die ik moet weten. Mam, mocht je komen met de bruiloft, no worries, deze keer zal je niet alleen achterblijven op het erf! Ruimte zat als het door gaat! :)
Nu ga ik snel afsluiten want ik ga met Bram naar Surrey.

Lau helaas nog geen Baco tijd gehad, neem jij er maar 1 extra voor mij. Vooral veel chillen en zeker een hoop Netflix. Tot nu toe bevalt dat prima!

Slaap lekker allemaal,
xxxx

  • 26 Mei 2016 - 21:51

    Karin Huysman:

    Ha ha Hes.... gelukkig maar dan ben ik ook op tijd in de kerk.... En hoeven wij niet met ons Mobil home naar de bruiloft toe ! X

  • 26 Mei 2016 - 22:02

    Henk Huysman:

    Ik hoop wel met jou mee te rijden op de dag van de trouwerij.
    Anders moeten wij met de camper er achteraan.... ( hebben we wel onze slaapplaats mee als het laat word)

  • 27 Mei 2016 - 09:17

    Micha:

    Bruiloft?

  • 28 Mei 2016 - 12:15

    Leonie:

    Ha grote Prutser. Goed te lezen dat je niet halverwege de vlucht ff naar buiten bent gegaan. Schijnt lastig te zijn in een vliegtuig.

    Maak er wat van daarzo!! Gaat wel lukken denk.

    gr. Oppersmurf

  • 29 Mei 2016 - 21:08

    Patricia ( Van Cor :-) ):

    Hoi hester! Ik moest ineens aan je denken en zag je leuke eerste verhaal. Ik kijk uit naar je volgende verhalen. Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 03 April 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4157

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 20 Mei 2017

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: