Druk, drukker, drukst - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu Druk, drukker, drukst - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu

Druk, drukker, drukst

Blijf op de hoogte en volg Hester

18 Juni 2016 | Canada, Chilliwack

Mijn laatste berichtje was nog van voor dat mijn ouders zouden komen. Best druk geweest zo de afgelopen dagen. Mijn ouders kwamen donderdag middag rond een uurtje of 3 aan tuffen met hun camper. Bram en ik hadden mooie bordjes gemaakt dus de camper kon mooi neergezet worden op de plek. Super om ze weer te zien, camper even geshowd en daarna een heerlijke canadese koffie gedronken. Vandaag zouden alle nederlands aankomen dus het werd een drukke boel. Rond 5 uur kwam Sandra aanrijden met opa en oma en petra en esther. Groot onthaal en wat een drukte gelijk. Alle spullen werden uitgeladen en er was gelijk een hoop gezelligheid. Na lekker gegeten te hebben en bijgekletst is iedereen een beetje richting zijn bed gegaan.
Vrijdag zijn we druk bezig geweest met alles te regelen voor de bruiloft en te helpen met wat voorbereidingen. De hele hal moest versiert worden en er moesten nog geholpen worden. Vrijdag avond toen iedereen naar bed was gegaan ging ik samen met Dick nog even een grapje uithalen. Dick heeft een airstoft gun en daar gingen we mee schieten op de camper van mijn ouders en de tent trailer van Petra en Esther. Wij hadden vreselijke lol maar we hoorde weinig tegen geluid, rustig aan maar naar bed maar de volgende ochtend hoorde we het natuurlijk gelijk aan het ontbijt.
Zaterdag was het de dag van de bruiloft. Alle mannen kwamen bij de middelburgen zich aankleden en voorbereiden. Bijzonder om te zien hoe heel anders dit weer gaat. Het was een super gave dag en heel bijzonder om ook deze bruiloft weer mee te maken.
Zondag hebben we een wandeling gemaakt met een paar en daarna hebben we lekker thuis een gezellige middag met elkaar gehad.
Maandag ochtend vroeg moest ik weer werken en mijn ouders zouden vertrekken voor hun rondreis. Toen ik thuis kwam van werk zag ik de camper nog staan, er ging niet echt een lampje branden want ik was moe en dus liep ik gewoon relax naar binnen. Daar zat mijn moeder en die vertelde mij dat er een ongelukje was gebeurd dus dat ze nog niet weg konden. De camper werd rond 3 uur opgehaald en kort daarna kon ik mijn ouders oppikken. Het ging helaas nog wel eventjes duren dus de komende dagen zouden mijn ouders nog bij ons zijn.
Dinsdag heb ik ook heel de dag gewerkt en 's avonds ben ik met mijn ouders, Dick, Petra de lijster en Sandra naar de Wildcat geweest. Lekker burgers gegeten en gelachen. De dag daarna was ik vrij en zijn we 's morgens naar Bridal falls geweest. Omhoog geklommen naar de waterval en uiteindelijk toen we klaar waren met de foto sessies [probeer dat maar is met 2 zussen die goed gek zijn en je moeder ertussen] werden we gebeld dat de camper klaar stond en dat ze op reis konden. Mijn ouders blij, ze konden op reis. Hun daar afgezet en ze waren helemaal happy. Ik ben daarna met Sandra, Petra en Esther op stap geweest. We gingen even een kleine Hike doen. Goed idee, de uitvoering was iets minder! Korte samenvatting: opsplitsen op een berg, teruglopen, op pikken boven op de berg, toch niet boven op de berg, denken dat je weet waar ze zijn, toch niet daar zijn en als klapper op de vuurpijl: KWIJT.
Bellen via Nederland, internet aanzetten, rijden berg op, berg af, toch maar weer berg op. JAJA daar waren ze. Erg gelachen, andere mensen zouden stress krijgen maar dat kennen we hier niet.
Donderdag heb ik weer gewerkt en daarna voor gaar op de bank gelegen. Voelde mij niet heel lekker.
Vrijdag was het tijd om Esther en Petra naar het vliegveld te brengen. Gelachen in de auto en ze hebben netjes op tijd hun vliegveld gehaald. Lunch hadden we even geen tijd voor dus om 5 uur maar even bij de bosten pizza gestopt voor een verlate lunch. Mooi formaat pizza'tje op. Zal wel eventjes een foto erbij zetten. Erg veel trek in avond eten had ik niet meer, maar de pizza was lekker :)
Vandaag een relaxe dag, ben al een paar uur bezig om dit verhaal af te maken, maar werd tussendoor eventjes gestoord via Skype, mannen bedankt voor het goede gesprek!!
Vandaag helaas ****** weer, lekker binnen en relaxen. Morgen gaan we met de hele bubs op bezoek bij Linda & David. Volgende week moet ik nog 4 dagen werken in de tuin, daarna is het idee om richting mijn ouders te rijden zodat ik een weekendje met hun ben. Maar het ligt er nog een beetje aan hoe hun reis verder gaat. 1 juli ga ik beginnen bij de kippenfarm maar ik ga eerst nog een weekje meelopen om alles onder de knie te krijgen. Dat lijkt mij erg leuk om te gaan doen dus de 4 dagen in de tuin nog maar even door bijten. Hopelijk wordt het niet te warm, maar ze geven wel flinke temperaturen op de komende week. We gaan het meemaken.
Zoals jullie lezen, genoeg drukte en genoeg gedaan. Verveling is er zeker niet meer! Het gaat goed, ik heb het super naar mijn zin.
Via whats app reageer ik wel als ik wifi heb, verder wordt het steeds minder dus alvast hierbij excuses daarvoor! Door het tijdsverschil en alles was ik hier doe wordt het steeds lastiger.
Tot de volgende keer. x

  • 19 Juni 2016 - 09:40

    Pieta:

    Hoi hester
    Lekker dat je je draai hebt gevonden en het naar je zin heb
    Geniet maar van het warme weer hier in nederland is het bagger
    Koud regen is net herfst
    Groetjes pieta

  • 19 Juni 2016 - 13:35

    Lau:

    Aardige pizza hessie :) t skypen zag er ook gezellig uit! :)
    En lekker dat je je draai hebt gevonden daarzo! Hoe rijdt je tuffie? Al veel kilometers gemaakt? Gave foto's van de bruiloft en met je ouders! Echt fijn dat ze er zijn, geniet ervan!
    En succes tussen de chickies! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 03 April 2016
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 4159

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 20 Mei 2017

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: