Relaxstand wordt Verveelstand - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu Relaxstand wordt Verveelstand - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu

Relaxstand wordt Verveelstand

Blijf op de hoogte en volg Hester

02 Juni 2016 | Canada, Chilliwack

Geloof het of niet, ik begin mij te vervelen.
Oke klinkt allemaal weer erger dan dat het daadwerkelijk is, maar voor het eerst deze dagen verveel ik mij vandaag echt. De eerste dagen vermaakte ik mijn prima, werd ik wel bezig gehouden maar ja iedereen hier heeft zijn eigen werk nog, school en andere dingen. Het is nog niet echt vakantie tijd. Het is best lekker hoor om op te staan, rustig aan te ontbijten en een beetje te chillen, maar het begint na een paar dagen toch wel te vervelen. Aangezien ik nog niet echt zelf wat heb ben ik best wel afhankelijk. Ik rij veel mee en zie wel veel van Chilliwack nu, dat is wel leuk. Ondanks dat ik hier al een aantal keer ben geweest zie ik toch nog steeds nieuwe dingen.
Zondag heb ik samen met Bram, Sandra, Petra en Broden een rondje van 20km gefietst. Veel gezien van de andere kant van Chilliwack.
Maandag ben ik met Bram naar de bank geweest en heb ik mijn eigen rekening geopend. Nu nog werk vinden om die rekening te vullen. Het valt nog niet helemaal mee wat te vinden, veel bedrijven hier in de buurt zoeken toch wel echt iemand voor vast. Dat ben ik niet. Heb inmiddels wel een aanbieding van een tuinder gehad om daar te komen werken. Misschien dat ik dat dan toch maar even doe om wat geld te verdienen.
Vandaag heb ik echt een dag dat ik mij verveel, iedereen is druk bezig dus ik heb een dagje achter de computer door gebracht. Veel naar auto's gekeken en gezocht maar ik ga denk ik toch voor de eerste auto waar ik in heb gereden. Dat was een goede auto en de goede prijs. Als ik deze auto koop hoop ik ook gelijk wat meer vrijheid te hebben en zelf ook dingen te kunnen ondernemen. Desnoods als taxi chauffeur :)
Inmiddels hebben we hier ook afscheid genomen van de 3 kittens die hier rond stuiterde! Hopelijk worden mijn dikke ogen, volle neus en hoestaanvallen nu wat minder, lang leven een katten allergie.

Aankomend weekend wordt de temperatuur 30+, prima weertje dus. Lekker naar een lake of zwembad toe en genieten van het weer. Als ik AD.nl moet geloven zwemmen jullie inmiddels in de straten.
Ik ga lekker eten, Sandra heeft pulled pork gemaakt. Daarna ga ik met Bram naar de dealer toe, wie weet ben ik vanavond een auto rijker.
Byebye

  • 02 Juni 2016 - 15:56

    Cor Van Trigt:

    He nicht had gedacht dat we wel wat langer in relaxstand kon, maar fijn om te horen dat je toch weer wat wil gaan doen. Hoop dat het met de auto lukt en dan ben je inderdaad wat vrijer ben, om dingen te ondernemen. Doe de middelburgjes de groeten en we lezen wel weer over je belevenissen.

    GRoetjes vanuit een koud 's-Gravenzande

  • 03 Juni 2016 - 18:15

    Lau:

    Leuk verhaal weer hessie! Ik dacht dat ik mail zou krijgen als je er iets op zet maar dat werkt dus nog ff niet :(
    Wat voor auto ga je kopen dan? Moet toch wat anders verzinnen nu de Xtra leuk hessie niet meer fietsen' er niet meer is :)

  • 03 Juni 2016 - 19:56

    Petra:

    Hey stoere maar lieve Hester, in sommige delen van nld kunnen ze idd door de straten en tuinen zwemmen en of peddelen.
    Het gaat helemaal goed komen met jou, dat lees ik tussen de regels door.

    Nog veel succes en vooral heel veel plezier.

    Je ( ex) collega Petra

  • 04 Juni 2016 - 12:24

    Simone Van Trigt:

    Fijn te lezen dat je ook maar een gewoon mens bent en dat het je goed gaat, met alle nieuwe & lastige zaken die daar in een vreemd land bij horen. Gelukkig heb je de Fam. Middelburg!! Succes met al je keuzes. Komt altijd goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 03 April 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4158

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 20 Mei 2017

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: