Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Hester Huysman - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Hester

22 Mei 2016 | Canada, Chilliwack

Eindelijk is het dan zover, de reis gaat beginnen. Zo stond ik op vanmorgen. Tegen verwachting in best lekker geslapen en nog redelijk kunnen ontbijten. De spanning werd toch steeds wat meer. Nadat de koffer in was geladen en ik uitgezwaaid ben kon de reis naar schiphol beginnen.
Op schiphol ging het inchecken vrij soepel en het was erg leuk dat Ome kees, Netty, Daan en Anne nog even kwamen. Nadat we wat gedronken hadden ben ik door douane gegaan. Alles gescand en hup shoppen. Luchtje gekocht, maccie gegeten en natuurlijk even een starbucks om de reis goed te beginnen.
De reis ging verder prima, echt dat vliegtuig voer kunnen ze beter afschaffen, niemand knapt daar van op! Lekker een schermpje voor mijn neus, moest zowaar nog kiezen wat ik wilde kijken want alles ging niet lukken in 9.5 uur. En het toppunt van de vlucht was eigenlijk het moment dat de deuren dicht gingen en de stoelen naast mij leeg bleven. Ideaal, 3 stoelen voor mijzelf! Languit, filmpje aan en vliegen maar. Aan het einde van de vlucht toch nog maar even mijn papieren bij elkaar zoeken, klopt alles, heb ik alles en vooral zorgen dat alles bij elkaar blijft.
Helaas was mevrouw de grondstewardess vergeten een priority label om mijn koffer heen te doen en dus moest ik een uur op mijn koffer wachten :(
Toen begon dan toch het spannendste stukje van de reis: mijn visum. Aangekomen bij de immigration dienst zaten er 20 chineesjes voor mij, wat een feest, dit gaat nog wel eventjes duren. Alles bij elkaar viel het mee, al werd er wel flink wat papierwerk gevraagd en het een en ander gecontroleerd. Maaaaaaarrrr dat alles was het waard, IK HEB HEM! :)
Met het papiertje nog in mijn hand, tjop tjop richting de uitgang. Daar stonden Bram, Sandra en Linda te wachten. Super fijn om hun weer te zien en wat voelde het gelijk weer vertrouwd. Om de vakantie gelijk goed te beginnen zijn we natuurlijk gestart bij de Tim Hortons, heeerlijk. Sandra zou Sandra niet zijn als we gelijk ook nog maar even wat boodschappen zijn gaan doen.
Nu lig ik lekker onderuit op de bank, heb ik sateprikkers bij mijn ogen om ze open te houden en probeer ik nog even vol te houden tot 21.00. Ik hoop vannacht lekker te slapen, zodat we morgen weer fit zijn.

Kleine opsomming zo hoe mijn laatste 24 uur zijn geweest, volgende keer beter!

  • 22 Mei 2016 - 13:21

    Simone:

    Goed begin is het halve werk Hester!! En natuurlijk was het dik in orde met jouw visum, al zou ik voorlopig maar geen quad berijden...je weet wat daar van kan komen!! Succes, kan (wederom) niet wachten op je volgende bericht!

  • 22 Mei 2016 - 17:06

    Pieta:

    Je bent er nu kan het genieten gaan beginnen doe sandra de groetjes van ons

  • 25 Mei 2016 - 11:58

    Lau:

    leuk verslag hessie waar blijft de volgende? :P
    ik ben wel nieuwsgierig naar de volgende puntjes:
    -wat doe je daar heel de dag?
    -wat is het daar voor weer?
    -hoeveel bier/baco heb je al op?
    -heb je al netflix gekeken of ben je aan het afkicken?
    succes he nou doeiiii xxxx lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 03 April 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 4164

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 20 Mei 2017

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: